Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Jeśli jesteś klientem zaloguj się aby uzyskać pełną Pomoc
    • Kto może korzystać ze sklepu?
      Ze sklepu mogą korzystać jedynie partnerzy handlowi De Dietrich.
      Konta użytkowników zakładane są partnerom przez pracowników De Dietrich, nie ma możliwości samodzielnej rejestracji w sklepie. Bez logowania można jednak stworzyć ofertę produktową.
    • Jak stworzyć ofertę produktową dla klienta?
      Należy dodać do koszyka produkty, które mają znaleźć się w ofercie. Następnie, na stronie koszyka klikamy przycisk „Tworzenie oferty produktowej” i wypełniamy formularz z opcjami oferty. Za pomocą sklepu, ofertę tę można wysłać do klienta mailem, wygenerować dokument PDF lub bezpośrednio wydrukować.
    • Jak zalogować się do sklepu?
      Aby móc się zalogować, należy odebrać e-mail aktywacyjny od De Dietrich i kliknąć w link aktywacyjny w tym mailu. Gdy otworzy się strona aktywacji konta w sklepie, należy wybrać sobie login i hasło. Posłużą one do logowania się do sklepu. Po aktywacji, nastąpi automatyczne zalogowanie.
    • Nie otrzymałem maila aktywacyjnego, co teraz?
      W okienku logowania (na stronie głównej, po lewej) kliknij opcji „Przypomnij hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami.


Wpisz minimum 3 znaki!